سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره لیفتراک و قطعات لیفتراک

لیفتراک با وجود اینکه یکی از ماشین آلات مفید برای جابجایی بار میباشد اما نیاز به نگهداری نیز دارد تا عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. قطعات لیفتراک  مانند هر یک از ماشین آلات سنگین دیگر تحت فشار زیادی به موجب حمل بارهای سنگین قرار دارند و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی خراب و از رده خارج میشوند. در بیشتر کارخانجات و یا انبارهایی که فشار زیادی به لیفتراک برای جابجایی بار وارد می آورند قطعات را به صورت دوره ای تعویض میکنند تا عملکرد لیفتراک بهبود یابد زیرا فرسودگی یک قطعه میواند عملکرد کل لیفتراک را مختل کند.

راهنمای خرید قطعات لیفتراک

برای خرید قطعات لیفتراک اولین موردی که پیش از هر چیز باید توسط خریدار مد نظر قرار بگیرد کیفیت قطعه میباشد. قطعه با کیفیت عملکرد بهتری دارد و زمانی که قطعه عملکرد بهتری را از خود نشان دهد به طبع سایر قطعات نیز تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت. قطعات با کیفیت همچنین هزینه نگهداری لیفتراک را کاهش میدهند و دیگر نیازی به تعویض زود هنگام قطعه وجود نخواهد داشت. برای خرید قطعات لیفتراک نوع اورجینال آنرا تهیه کنید زیرا قطعات اورجینال از لحاظ کیفی در سطح بالاتری قرار دارند. برای خرید قطعات لیفتراک از فروشنده ضمانت نامه دریافت کنید. ضمانت نامه میتواند این فرصت را بوجود آورد که اگر قطعه خریداری شده شما معیوب بود آنرا با قطعه نو و آکبند تعویض نمایید.

قطعات لیفتراک  را میتوانید از شرکت پیشروتراک عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و قطعات لیفتراک به سراسر کشور تهیه نمایید. قطعات لیفتراک عرضه شده در شرکت پیشرو تراک از قطعاتی هستند که در شرکت های معتبر و مطرح تولید کننده لوازم یدکی تولید شده اند و به همین دلیل از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. قطعات لیفتراک این شرکت بصورت ضمانت شده به مشتری عرضه میشوند و مشتری در صورت بروز مشکل میتواند قطعه معیوب را با قطعه نو بدون پرداخت هزینه تعویض نماید.